05 Ağustos 2010

LağğğN vize mi bugün aldım !!!! :D

Dün yaşanan tatsız olaylardan sonra o kıllık yapan bayanın istediği belgeleri izmirde ki arkadaşıma ulaştırım,ve bu sabah benim yerime tekrar başvurdu.Allahtan bu sefer güler yüzlü nazik çok sevimli bir bayana denk gelmiş oda anlata anlata bitiremiyor kadını dün ki kadına göre :D

20 dakika içerisinde evrakları teslim etmiş ve vizemi 5 gün sonra yanı 10 ağustos'da gelip alabileceğimi söylemişler. Nasıl yani !!!!

Evet evet mülakatsız bir şekilde vizemi sadece almaya gideceğim mülakat yapılmayacak,bu haberi duyunca nasıl sevindim bilemezsiniz dostlar hala sevindirik sevindirik geziyorum :D bu vize stresini başımdan atmam çok güzel oldu, inanılmaz bir rahatlama vuwww !!!

Ve ayrıca belirteyim bugün vize başvurusunda bulunduğumuz bayan içinde Çok memnun kaldığıma dair şirket mail atacağım,gerçekten işini hakkıyla yapan müşteri memnuniyetinden önce karşısındakinin insan olduğunu bilen ve ona göre davranan birisi bence en iyi şekilde bu taktiri hak ediyor ;) dün ki bayana gelince benden çekeceği var o şirkette :D şu gezimi sağ salim tamamlayayım da onunda çaresine bakacağım :D

Bu arada beni asla kinci biri olarak görmeyin tanıyorsunuz az çok zaten beni neyin ne olduğumu :D

Seviyorum sizi DOSTLAR ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder