01 Ağustos 2010

Hazırlığa Devam !!!

Eveeet millet İnterRail hazırlıklarına kaldığımız yerden devam ediyoruz.30.07.2010 itibari ile gençturdan interrail biletimi sipariş ettim.Neden gençtur , aslına bakarsanız ismini çok duyuyorum çoğu insan bilet ve danışmanlık konusunda onlardan yardım alıyor ve internet ortamında güzel reklamları var ayrıca bu alanda kıdemli olduğundan onlardan almaya karar verdim,bu kararımda bileti almadan önceki 7-8 aylık interrail bilgi edinme sürecindeki sorularıma herzaman güler yüzle ve hızlı bir şekilde yanıt aldım,buda en büyük etken sanıyorum.Yine interrail hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız Gençtur'un İnternet sayfasına bakabilirsiniz.

Sipariş için Gençtur'u aradım ve 1 aylık sınırsız interrail biletimi almak istediğimi belirttim,bunun üzerine e-mail adresimi istediler,başvuru formunu ve kredi kartı bilgileri formunu adresime 10 saniye içerisinde gönderdiler.Yalnız kredi kartı ile satın alacaksanız form ile birlikte kredi kartı kime ait ise onun kimlik fotokopisini ve kredi kartı fotokopisinide fakslamanız gerekmekte.Ailem tatilde olduğu için kredi kartı fotokopisini gönderemedim bu nedenle güvenlik açısından bileti satın alamayacağımı söylediler.Bende havale ile ödeyerek makbuzu ve başvuru formunu yolladım.Daha sonra bilgilerimin ellerine ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek için tekrar aradım ve bilgilerimi kontrol ettiler.

İnterrail bileti euro kuru üzerinden hesaplanıyor ve siz ücretini TL olarak ödemeniz gerekiyor.ilk gün kredi kartı ile ödeyecektim , 1 aylık sınırsız bilet tam 790.00 TL idi fakat ben ertesi gün havale olarak 790.00TL ödediğimde o günün kuruna göre 5 TL eksik kalmıştı fakat danışman olarak aradığım kişi bunun sorun olmayacağını söyledi. Hülen dedim içimden bu gençtur harbiden müşteri memnuniyetini göz önünde bulunduruyor. ;) Herneyse şimdi biletimi bekliyorum gelince nasıl birşey olduğunu buraya resim olarak koyarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder