29 Temmuz 2010

Bir merhaba ile başlamak...


Merhabalar...
Uzuuuuun uzun bir zamandır blog olayının kendimle bağdaştıramıyordum,ne bilim yazmak uğraşmak zor geliyordu fakat okumasına güzel geliyor ;) insanların hayatları,tecrübeleri,ilgileri aklınıza gelen her konuda yazıyorlar.Bu açıdan güzel dedim bende bu sahaya bi adım atayım tadına bakayım nasıl oluyor diye. Hayırlısı olsun bakalım :)

Kendimi biraz tanıtayım adım Adem arkadaşlar '' Edım,Edıms,Adios '' bu tarzda seslenirler,aslına bakarsanız her arkdaşım farklı seslenir,çoğu aklımda bile değil.Bendeniz şuan Uşak Üniversitesi İşletme bölümü öğrencisi olmak ile birlikde son derece delidolu,müzikle evli,gitarla nişanlı,ufolar ile karmaşık bir ilişkisi olan,çılgın,şapşal,sevimli,dediklerine göre her zaman güler yüzlü,gezgin ruhlu,macera sever,atlayayım,zıplayayım,aman dünya bana güzel,dünya dışı varlıklar ile kafayı bozmuş,manyağın tekiyim ;) yine bunlar sayabildiklerim.Gerisini zaten yazdıkça çözeceksiniz...

Bloga girme sebebim Özellikle tek bir konu değil blogumda eminim ilginizi çekecek çok şey bulacaksınız. Müzikden,maceraya,spordan tekrar müziğe,ufolardan kendime , Takmış olduğum birinden yine kendime,resimden gezilere birbiriyle alaksız herşey.Ohoooo bu ne ya !!! Böyle olmaz işte aklıma geldikçe güzel şeyler paylaşacağım.



Evet galiba kısaca ben buyum.İleriki yazılarda görüşmek üzere.
Tekrar ''MERHABALAR''
... ;)

4 yorum:

  1. Adioooosss!! Yaşasın!! Sen de geldin demek bu blog alemine!! Hayırlı uğurlu olsun bakalım.. Bol bol yorumlaşırız buradan bundan sonra di mi? :D:D

    YanıtlaSil
  2. Adios umarım güzel bir başlanıç oldu sanıyorum.Aklıma gelen sizlerin ilginizi çekecek yazılar paylaşacağım ;) Takip edin beni ...

    YanıtlaSil
  3. ademcım umarım baslangıctakı gıbı sadece kendını ovdugun bı blog olmaz bu :D:DD:D hor gordun benı ama bak yınede sensz olamadım :DDD

    YanıtlaSil
  4. Hülen ayça oku okuduğun kadar gerisine karışma yaw :D

    YanıtlaSil