06 Aralık 2010

Ben Dünya Vatandaşıyım Ona Göre !!!

Evet arkadaş ben dünya vatandaşıyım.Aslına bakarsanız ruhum bana bunu hissettirse de ve hatta hayatta kimi ufak zaman dilimlerinde bunu reel olarak yaşasamda sanırım ''şimdilik'' Uşak Üniversitesinde okuyanve yine '' şimdilik'' kendisini kapana sıkışmış gibi hisseden bir gencim...

Bunun sebebi mi ne ?

Çok basit hayat şartları,insanlara,aileye olan sorumluluk,kendi ayaklarının üzerinde durma çabasının hissiyatı ve bunun gibi uzaaaar gider...

Yaşadığım hayattan memnun değilim,bir çok fırsat belki elimde,belki elimde olan başkaları için büyük gözüken fakat benim için zaman geçirmeye yarayan zaman kayıplarından başka bir şey değil!Evet bu düşünceler hastalıklı düşünceler beyini kemiren,seni bitiren düşünceler...

Ben artık özgür olmak istiyorum!!!

Bazen içinde bulunduğum ruhun bana ait olmadığını düşünüyorum.Benki çocuklukdan beri dünyayı gezmenin hayalleriyle büyümüş ileride sevdiğim mesleği yapacağını düşünerek bu zamanlara gelmişim ama sonuç şimdilik 0 ile 1 arasında bir yerlerde.

Neden buradayım neden burada okuyorum neden bunu okuyorum neden aynı hayatı yaşıyorum neden farklı insanlar tanıyamıyorum neden melankoli havamda evrensel müziğin derinlerine kendimi gömemiyorum nedenleeeer uzaaaaar gider.

Ben dünya vatandaşıyım , kendimi belki şimdilik avutuyorum ama ben dünya vatandaşıyım.Sorumlulukları düşünerek bir büyük hayat geçer mi?Bunu okuyunca hayır geçmez bazen bende monotonluktan,hayatın zorunluluklarından uzaklaşıp gitmek istiyorum dediğinizi duyar gibiyim.

Dünya vatandaşı olmak ne demek biliyor musunuz?
Dünya vatandaşı ÖZGÜRLÜK demektir.Reggae dinlerken fransanın bir kasabasında mevsimlik elma toplayıcılığı yapmak demektir.Barselona da sokak sanatçısı olmaktır.Evrensel dil konuşmaktır.San diego da jonklörlük yapmaktır.Portekizde kendi yaptığın takıları satmaktır.

Bu yazılanlarda uzaaar gider. Fakat doğru değilmidir.Kim alıp başını gidip,sorumlulukları olmadan dünyayı dolaşmayı istemez , başka insanlarla tanışmayı , yeni kültürler tanımayı ,Dünya Vatandaşı olmayı istemez.

Evet ben içinde bulunduğum ruha şu anın şartları nedeniyle ait değilim.Ben ki biryerde kaybolduğu zaman bile anın tadına çıkaran , kaybolmanın o özgürlük içeren kokusunun mutluluğunu yaşayan bir insan...Hayır hayır ben buranın insanı değilim Ben DÜNYA VATANDAŞIYIM.

Yakında sanırım herşeyi ardımda bırakıp gideceğim uzaklara hayallerimin peşinden :D Evet bunları yazarken bile heyecanlandım...Anam nooooluyoz yaw !!!!

Her neyse


Güzel duygularla başladığım yazımı isyankar cümlelerle devam ettirdim ve bitiriyorum.Evet sanırım biraz içimde toplamışım size burada pöykürdüm ama kusura bakmayın olur mu :D

Seviyorum Hülen sizi ! Siz siz olun hayallerinizden kopmayın peşini bırakmayın,basma kalıp hayatlarınıza aldanıp gitmeyin basın tekmeyi başkalarının hayatı olsun o hayat ;)

Sevgilerle...

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh adiosum ahh sadece gezme tozma değilki o.Dünya vatandaşı olmak heryerde yaşamayı göze alan insadır,insanlardan gördüğün saygı(bknz:http://mantkut-tayr.blogspot.com/2010/12/durus-dedigin.html) vesaire vesaire. puff çok saçma geliyor artık çoğu şey...

    Her neyse kekimi yiyecem en yakın zaman da seninle ;)

    YanıtlaSil
  3. ancak bu kadar anlatılabilirdi.tebrikler.. ''into the wild'' filmini izlemediysen kesinlikle izle...

    YanıtlaSil
  4. :) Teşekkür ederim. Evet izledim harika bir film... Konusunda ben kendimi buluyorum,sanıyorum sende büyük bir bölümünde kendini gördün filmde. Yaşasın dünya vatandaşı olmak :D

    YanıtlaSil
  5. Happiness only real when shared...

    YanıtlaSil