19 Kasım 2010

Yıl 2097 ve Testere 7608768321 Sinemalarda


Eveeeeet affınıza sığınarak bu uzun aranın telafisi olacağını belirterek yazıma başlıyorum ;)

İnceptionda sonra biri benim aklıma tohum ekmiş olacak ki testere 7 ye gitme fikri olgunlaşmış bende...Ne garip zevk aldığım bir film değil ve testere 5 dahil sonrası için hiç bir beyin yürütecek olgunlukta olmayan bir seri...

Hülen !!! Testere 7 tırii di miş... sadece merak dan gittim,serinin son filmi olduğu söylentileri(!) tüm sinema eleştiri sitelerinde yer almakta ama filmden çıktıkdan sonra yine aynı kadro(erhan,alper ve ben) film sonrası yorumlara başladık.

Ben : Yıl 2047 testere 59 sinemalarda...
Erhan : Torunlar da seriye şahit olcak....
Alper : Yıl 2000 bilmem kaç 100D boyutlu sinemalar testere 4876423 filmin içinde biz...


Film de ilk 4 seri de ki heyecanı akıl oyunlarını son filmde de bulamıyorsunuz.Serinin son filmi yapmaları ne akıllıca bir karar.Çünkü filmlerin seyri testere 5 den sonra hep aynı.Bitmesi filmin iyi hatırlanması açısından sağlıklı bir karar olmuş :D

Her neyse...

Tırii dii diye bi ibare vardı filmin afişinde ve bununla birlikte film salonuna girerken bizlere yağlı tırii dii gözlükleri verdiler.Yağlı diyorum çünkü bizden önce film izleyenlerin kendilerinin mi mısır yediği yoksa gözlüğe mi yedirdikleri meçhul! Her neyse filmde tırii dii lik bir şey söz konusu değildi ahım şahım olayın içinde kendini hissedeceğim bir kaç sahne dışında tırii dii siz bi halde de izlenirdi bu film kesinlikle...


Açıkcası serisine göre vasat düzeyde olan son film,seri dışında sadece testere 7 diye incelersek sanırım vasat ile iyi arası bir basamakda yer alırdı sanırım.Filmin akışı,sürekleyiciliği bir nebze 5 ve 6 dan daha iyi bir vaziyette.Güzel bir seneryo olmuş ve güzel bir şekilde bağlanmış her ne kadar sonu varmış gibi bitmesede.

Filmi yine kısaca özetlersek sadece şunu desem yerinde olur ; ''Herşey başladığı yerde bitti ve oyun bitti...'' Pek inandırıcı gelmesede bu böyle :D

Filmin benim gibi full serisini izleyenler ne dediğimi anlayacaklardır.Heeh aklınızda bulunsun seriyi izlemeden bence direk 7 ye gitmeyin :D

Ve yazımı bitirmeden önce sevgili afm sinemalarına her film sonrası olduğu gibi hayır dualarımı(!) iletmek istiyorum.Film öncesi 20 dakikalık reklamlar olmazsa olmazlarımdan dır (!) ve onlarda bunu bilerek dayıyorlar reklamı ... Damn it !!! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder